Showing posts with label Kata-kata. Show all posts
Showing posts with label Kata-kata. Show all posts

Wednesday, April 5, 2017

Kata-kata Lucu bahasa Sunda UPDATE April 2017

Kata-kata lucu bahasa Sunda sudah sangat melekat bagi warga asli jawa barat, selain itu untuk para pendatang yang sekarang tinggal di daerah jawa barat dengan mayoritas penduduknya berbahasa sunda tentu saja belum terlalu paham guyonan ala orang Sunda. Kata lucu juga dapat menghibur semua orang dan semua kalangan dan juga bisa menghangatkan suasana.

Manfaat guyonan tersebut selai ndapat menghibur tentu saja dapat meningkatkan keakraban antar sesama.

Berikut ini adalah beberapa Kata-kata Lucu Bahasa Sunda, semoga bisa menghibur kita yang sedang membacanya dan juga orang lain jika kita mengshare nya.

Kata-kata Lucu Bahasa Sunda

Kata-kata Lucu Bahasa SundaABDI MAH JALMI ALIM, Alim disebut goreng patut, Alim ganteng salilana, Alim tuang sareng kurupuk hungkul, Alim teu disuguhan mun nganjang, Alim sangsara kos maneh jeng, Alim goreng patut kos maneh

Tai ucing di sangrai, pararusing BRAY

Nginjem kabogoh lah, sapoe weh atuh, hayang malam mingguan

Aku tanpamu bagaikan sangu koneng laungit karetna amburadul !!!

tisaprak boga Facebook hirup asa jadi lebay, garing, lapar, teu boga duit, dahar, ambek, pasea, sare, keur, ulin, galau & NYADUK. Kabeh ditulis jadi status

Baelah hideung oge da kasep, nu protes mayar 5 juta

NGAWADUL adalah sebuah seni dalam hidup tapi tong kamalinaan teuing

Lamun aya nunanya AING keur naon? Bejakeun wae AING keur Lieur

TIPS AWET NGORA, Loba nginum cai kalapa ngora, nginum "jamu awet ngora", tuang "daun ngora", gaduh "istri ngora".

Mun aya jeulema anu nyarekan atawa anu ngomongkeun ka maneh teu kudu di bales, Cukup ngaharewoskeun SIA GEUS BOSEN HIRUP?

Hidup ini simple jangan dibuat Pagujud dan MURINGKEL jiga bulu kelek

Kop tah JURIG nu malam mingguan balikna ceugat

Hujan na awet curiga make FORMALIN

urang lain sieun ku pamijikan, tapi sieun teu di bere,, nanti aingnya bete

Moal mandi lauk oge mandi war hanyir

kalo lagi Hujan kaya begini teh bawaanna hayang Numpak sesuatu

Jauh DIMATA dekat di GABRUG

oh kitu

HUJANNYA sangat NGAGEBRET

Tadina rek MANDI pas ngaca Manis keneh Ah tamas we

Mun aya nu ngomongkeun urang di tukangeun ku aing di doakeun cing burut, cing buntung, cung pecak, cing lolong.

Kamu mah tega ngelupain aku da aku teh bukan KORONG yang setelah kamu gali lalu purintil-purintil kemudian kamu susutin ke punggung batur

Hidup itu harus loba seuri, Biar keliatannya teh bagja alias senang gitu, meskipun mah hate keur notog ti tajong boleksek

mun aya lalaki pageweanana ngomongkeun batur ditukangeun pang wartoskeun enjing piwarang ngangekutang sareng rok

Aku selalu siap berkorban untukmu sayang,, maka dari itu cik atuh ngarti saeutikmah EUY,,

Bismillah nu peunting mah tetep ikhtiar PASTI "aya milikna"

Aku memang tidak SEMPURNA tapi aku bisa membuatmu DEDEUIEUN

Neng kalau aa jadu cucunguj neng mau jadi apa?  Neng mah mau jadi kapur bagus ajaib. Nanti aing paeh atuh neng. PADULI!!!

Wanita lebih memilih laki laki GORENG PATUT daripada laki-laki GORENG MILIK

Hidup mah tong lempeng teuing da maneh teh JELEMA lain jidar

hirup kudu jiga tihang listrik,,, nantai, kuat, nya oge luhur tau teu gede hulu,, aya nu noel saoting MODAR tah kasetrum !!

Aing nyaah ka sia tapu aing nyadar saha aing dimata sia TAI KOTOK

Maneh BOGOH teu sih ka urang? Mun teu Bogos urg ge MOAL BOGOH!!

Hirup mah tong lempeng teuing da maneh teh JELEMA lain jidar

Usum keneh MALAM MINGGUAN euy.. baturmah geus malem jumatan

yang jang lupa MAKAN beusi paeh

Ah sia mah loba LILA jiga LANSIA

Punya masalah itu harus sabar dan sabar itu sesungguhnya RIPUH

kanyaah ajang moal luntur najan make bayclean

Moal ameng sendalna peugat

Percuma bangeut alus, tapi taradi wuudhuan jeung sujud mah sia-sia hirup ge

Hudip itu cuma sebentar, ngejomblonya yang kelamaan

Cinta nu tulus bersih liribarat kaen sutra nu anyar di keueuman tujuh poe tujuh peuting, sanajan ceuk batur bau tapi ceuk nu resepmah nu penting bersih tur enak ka tempona.

KERJA itu cari UANG bukan cari NGOGO atau cari LEUPEUNG

Lagi cari hiburan meh teu gelooo

Mun lain piduiten tong nga-BBM!!

Tuhan... Titip pacarku yaa, jaga dia terus, kalau dia nakal kusrekeun weh tuman lah !!!

Sayang maaf yaah aku ga bisa jaga hati kamu soalnya aku lagi jaga warung loba nu balanja

Jangan MELEMPEUM tetap SEMANGAT INGET CICILEUN

Doaku tak banyak ya Alloh Engkau tau yang aku mau ANU ITU TEA GENING YA ALLOH "AMIN"

Jelema bageur ayeuna mah jiga gas 3KG langka!!

Haya bala-bala hanut yang bisa ngerti perasaan ku saat ini

Kamu teh jangan pikasabeleun aja bisa di gaplok ku TARAJE

Kopi hideung heula ah meh GANTENG

Asa teu kudu dijieun STATUS

Sombong anjeh diajak ngobrol teungajawab, siga tihang LISTRIK

Cinta itu kaya KENTUT, kalo ditahan hanya menimbulkan RASA SAKIT

Sabar aing ka anjeun aya WATES na, tapi cinta aing ka anjeun MOAL aya beakna

Nini-nini mawa obor. Hari ini jadwalnya MOLOR

Urusan cinta jangan pergi ke DUKUN tapi harus ke DEALER

Urang mah panasaran tileuleuntik nepi ka ayeuna can manggihan dimana imahna PAHILI

JANGAN malu terihat MISKIN... MALUlah ketika kita PURA-PURA KAYA...

Kita bisa karena BISA'AN

Sakumaha BEURATNA pagawean bakal hampang lamun henteu DIPIKAGAWEAN

Bae ah da hujan mah cai, Lamun hujan heujeun Bau. Komo nepika Pupurucutanmah

Sare heula meh isuk nganggur teu nundutan

Aku memang TIDAK SEMPURNA tapi aku bisa membuatmu DEUDEUIEUN

Jangan pernah salahkan CINTA! kenapa? nya teuing.. eta sugan?

Ceuk aing oge naon

Cukup TAHU aja! gak pake TOGE bisa jadi GEHU

HAHAHA gimana lucu-lucu bukan? Itulah sedikit "Kata-kata Lucu Bahasa Sunda" yang bisa saya bagikan kali ini. Terima kasih dan Semoga bermanfaat.